Digitaal direct, als je een account hebt (aangemaakt), de bestelling hebt geplaatst en de betaalwijze gekozen. Heb je (ook) de geprinte versie van het vakblad besteld, dan ontvang je deze bij het verschijnen van de eerstvolgende editie in de brievenbus. Dat kan dus soms even duren.

Topartikelen zijn artikelen of video’s die speciaal voor abonnees worden gemaakt door onze redactie en niet op andere plaatsen in dezelfde vorm verkrijgbaar zijn. Het kan gaan om exclusieve berichten of om berichten die door de redactie zijn voorzien van extra informatie Ze zijn alleen beschikbaar voor abonnees van Agrio. Bekijk het abonnee-aanbod in onze webshop.

Een vakbladartikel is een artikel of fotoserie dat speciaal voor abonnees wordt gemaakt door onze redactie, niet op andere plaatsen in dezelfde vorm verkrijgbaar is of wordt gepubliceerd in het gedrukte vakblad. Het gaat om diepgaande vakinformatie geschreven vanuit de gedachte dat ze je als abonnee kunnen helpen bij het maken van de juiste bedrijfsbeslissingen. Ze zijn alleen beschikbaar voor abonnees. Bekijk het abonnee-aanbod in onze webshop.

Een kennispartnerartikel is een artikel of video dat voor iedere websitebezoeker vrij toegankelijk is en is geschreven door een commerciële partner van Agrio. De artikelen worden vooraf door Agrio gescreend zodat je verzekerd bent van waardevolle kennis en niet overladen wordt met commerciële informatie.

Niet alle informatie en functionaliteiten van Agrio zijn vrij toegankelijk. Daarom vragen wij je om voor bepaalde zaken in te loggen. Als abonnee log je in om toegang te krijgen tot alle informatie die binnen je abonnement valt.

Om in te kunnen loggen heb je een account nodig. Je e-mailadres en wachtwoord geeft je dan toegang tot de informatie die je wenst. Maak een account aan via "Mijn account", bovenin de site.

Nee, je account is gekoppeld aan één emailadres.

Je kunt met je account op 3 verschillende apparaten tegelijk online zijn.

Ga naar "Mijn account", bovenin de site. Klik op "Log in of maak een account aan" en kies vervolgens "Wachtwoord vergeten". Je krijgt dan een e-mail, waarin een link staat om een nieuw wachtwoord te kiezen. Lukt het niet om je wachtwoord te wijzigen of in te loggen, neem dan contact op met onze klantenservice via telefoon, mail of chat. Ze helpen je graag.

Niet zonder aanpassing van je abonnement. Wil je ook digitaal lezen neem dan contact op met onze klantenservice via telefoon, mail of chat. Ze helpen je graag.

Een deel van de informatie die Agrio aanbiedt, is openbaar en voor iedereen beschikbaar. Maar met een abonnement krijg je toegang tot artikelen, analyses, columns, fotoseries en video’s die door de vakredactie zorgvuldig zijn geselecteerd, gemaakt of bewerkt en die, naar wordt gestreefd, belangrijke informatie bevatten voor de agrarische bedrijfsvoering. Deze informatie is alleen beschikbaar voor abonnees. Herkenbaar aan het rode label.

Met een abonnement bij Agrio krijg je toegang tot hoogwaardige artikelen, analyses, columns, fotoseries en video’s die door de vakredactie zorgvuldig zijn geselecteerd en voor jou belangrijk kunnen zijn. De inhoud verschilt per abonnement. Bekijk het abonnee-aanbod in onze webshop. Voor vragen neem dan contact op met onze klantenservice via telefoon, mail of chat. Ze helpen je graag.

Ja, je kunt eenmalig een proefabonnement afsluiten voor de periode van een maand. Een proefabonnement is gekoppeld aan een e-mailadres in combinatie met een postadres.

Ja, je kunt je op de site inschrijven voor onze gratis nieuwsbrieven, zodat je op de hoogte blijft van het laatste nieuws.

Ja, heb je al een abonnement bij Agrio op een regionaal vakblad en wil je die combineren met een sector vakblad, of andersom, vraag dan naar de combinatietarieven, neem daarvoor contact op met onze klantenservice via telefoon, mail of chat. Ze helpen je graag.

Ja, heb je al een abonnement bij Agrio op een regionaal vakblad en wil je die combineren met een sector vakblad, of andersom, vraag dan naar de combinatietarieven, neem daarvoor contact op met onze klantenservice via telefoon, mail of chat. Ze helpen je graag.

Bij het aangaan van een abonnement bepaal je de eerste looptijd zelf. Na die eerste (actie)periode gaat het abonnement over in een abonnement voor onbepaalde tijd met de betaaltermijn (maandelijks of jaarlijks) die je bij aanvang hebt gekozen. Na de eerste (actie)periode is het abonnement maandelijks opzegbaar.

Bij het aangaan van het abonnement betaal je met iDEAL of automatische incasso. Bij iDEAL wordt het bedrag meteen afgeschreven, bij automatische incasso binnen 14 dagen.

We sturen je een bevestigingsmail van je bestelling en bij een betaald abonnement ook de factuur. De bijbehorende nieuwsbrief ontvang je periodiek, 2 of 3 keer in de week. Daarnaast kunnen we je per e-mail benaderen met relevante productinformatie, interessante aanbiedingen, extra nieuwsbulletins en uitnodigen voor evenementen van Agrio. Je kun je via een link onderaan iedere e-mail altijd afmelden als je dat wil. Uiteraard gaan we zorgvuldig om met jouw persoonlijke gegevens.

Voor digitale abonnementen gelden de op de website genoemde prijzen excl. btw. De op de site genoemde prijzen voor gedrukte vakbladen gelden uitsluitend voor verzending binnen Nederland. Wil je het vakblad bezorgd krijgen buiten Nederland, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij geven je graag de juiste prijsinformatie.

De regionale uitgaven ( Agraaf, Stal & Akker, Vee & Gewas en Veldpost) worden op dinsdag of woensdag bij je bezorgd. De sectorale uitgaven (Akkerwijzer, Ekoland, Melkvee, Pig Business, Pluimveeweb en Trekkerweb) komen midweeks d.w.z. dat zij in de verschijningsweek op dinsdag t/m vrijdag bij je in de brievenbus kunnen vallen. Ontvang je je vakblad niet op tijd, laat het ons dan weten. Meld je bezorgklacht bij onze klantenservice via telefoon, mail of chat. Ze helpen je graag.

Ja, je kunt altijd eenvoudig je abonnement wijzigen. Wil je wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice via telefoon, mail of chat. Ze helpen je graag.

Ja, je kunt je abonnement, na de eerste periode, maandelijks opzeggen. Je resterende abonnementsgeld wordt dan teruggestort onder inhouding van € 5,- administratiekosten. De toegang tot je digitale abonnement vervalt aan het einde van de maand. Bevat je abonnement (ook) een gedrukte uitgave dan ontvang je mogelijk nog één exemplaar per post. Wil je je abonnement opzeggen, neem dan contact op met onze klantenservice via telefoon, mail of chat. Ze helpen je graag.

Ja, de wettelijke bedenktijd van 14 dagen geldt ook voor abonnementen die online of telefonisch zijn afgesloten. Wil je je abonnement binnen de wettelijke opzegtermijn van 14 dagen opzeggen, neem dan contact op met onze klantenservice via telefoon, mail of chat. Ze helpen je graag.

Ja, per e-mail ontvang je je factuur. Heb je geen factuur ontvangen of heb je de factuur liever per post, neem dan contact op met onze klantenservice via telefoon, mail of chat. Ze helpen je graag.

Normaal gesproken blijf je ingelogd en kun je altijd bij je artikelen. Maar als je het cache geheugen hebt gewist kan het zijn dat je opnieuw moet inloggen. Het kan soms ook voorkomen dat het toestel, waarmee je probeert in te loggen, je wachtwoord niet opgeslagen heeft. Controleer dan eerst of je wel ingelogd bent door rechtsboven op inloggen te klikken. Ben je niet meer ingelogd, log dan opnieuw in met je e-mail en wachtwoord. Ben je het wachtwoord vergeten? Klik dan op "Wachtwoord vergeten". De toegang kan ook geweigerd worden in gevallen dat de nota niet is betaald, of dat de automatische incasso niet is geslaagd. Lukt het niet om in te loggen, neem dan contact op met onze klantenservice via telefoon, mail of chat. Ze helpen je graag.

Op je Agrio-account kun je je persoonlijke gegevens bekijken.

Het kan voorkomen dat jouw vraag hier niet te vinden is of dat het antwoord niet toereikend is. Neem dan contact op met onze klantenservice. Ze helpen je graag op werkdagen tussen 8.30 uur en 17.30 uur en op zaterdag van 8.30 uur tot 13.00 uur. Bel: +31(0)314 68 22 93, e-mail: klantenservice@agrio.nl of chat via de chatknop.